Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručena povinnému subjektu dne 28.03.2025.
Dotazy:
1) Písemnou rezignaci Petry Pavelkové na funkci vedoucí odboru ekonomického a majetkového k 28.02.2025.
2) Písemné pověření Petry Pavelkové vedením odboru ekonomického a majetkového od 07.03.2025.
3) Jakou činnost vykonávala Petra Pavelková na MÚ Chlumec od 01.03.2025 do 06.03.2025.
4) Objednávky vystavené Městem Chlumec za období od 01.03.2025 do 06.03.2025.
5) Kdo vedl odbor ekonomický a majetkový od 01.03.2025 do 06.03.2025 (písemné pověření, rozhodnutí RM, rozsah kompetence, náplň pracovní činnosti na toto období)
6) Kdo schvaloval od 01.03.2025 do 06.03.2025 účetní doklady – doložit schválené faktury + košilky.
7) Zápis z 83. schůze RM, která se konala dne 07.03.2025.
K žadatelem požadovaným informacím povinný subjekt poskytuje informace dle dále uvedeného:
1) viz příloha Typ: PDF dokument, Velikost: 24.22 kB
2) viz příloha Typ: PDF dokument, Velikost: 156.12 kB
3) Od 01.03.2025 do 06.03.2025 vykonávala Petra Pavelková na MÚ Chlumec činnosti dle náplně práce jako řadový referent odboru ekonomického a majetkového.
4) viz příloha Typ: PDF dokument, Velikost: 2.29 MB Typ: PDF dokument, Velikost: 456.01 kB– vzhledem k ochraně osobních údajů, kterým je i vlastnoruční podpis, zasíláme objednávky v anonymizované podobě. K tomuto dále uvádíme, že kontace objednávek podepisovala P. Pavelková, jakožto správce rozpočtu.
5) V případě, že odbor nemá vedoucího (který nemusí být ustaven), vede odbor tajemník úřadu, příp. starosta, tudíž odbor vedla starostka JUDr. Srnková.
6) Účetní doklady byly schvalovány standardně, dle dispozičních oprávnění k zajištění oběhu účetních a ostatních dokladů, finanční kontroly a provádění změn rozpisu rozpočtu.
Vzhledem k ochraně osobních údajů, kterým je i vlastnoruční podpis, zasíláme v příloze faktury v anonymizované podobě. K tomuto uvádíme, že na každé průvodce faktury v požadovaném období jsou vlastnoruční podpisy starostky – JUDr. Srnková, účetní – J. Pucová, správce rozpočtu – P. Pavelková a za věcnou a formální kontrolu pracovník, který práci, službu či materiál přebíral a objednával.
2025000214.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 3.05 MB
2025000249.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 2.39 MB
2025000290.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 610.48 kB
2025000291.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 612.62 kB
2025000292.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 729.86 kB
2025000293.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 701.07 kB
2025000294.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 675.67 kB
2025000312.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 862.77 kB
2025000333.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 1.06 MB
7) viz příloha Typ: PDF dokument, Velikost: 256.59 kB