Poskytnutí informace dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádost doručená povinnému subjektu dne 20.05.2024.
Dotaz žadatele:
l) Přílohy, které byly součástIRámcové smlouvyo dľlo-Realizace sadovnických úprav
u prostoru pošty(usnesenIRM ze dne 11.10.2023 č. 8/36R/2023), písemné předáni
a převzetí místa realizace (staveniště), celkové náklady vC. DPH, daňové doklady
(faktury vystavené zhotovitelem), doklady o zaplaceni (výpis z účtu o úhradě
objednatele)
2) Přílohy, které byly součásti objednávky Č.115/2024 (usnesení RM Č.4/51R/2024) '
písemné předání a převzetí staveniště, celkové náklady VC. DPH, daňové doklady .
(faktury vystavené zhotovitelem), doklady o zaplaceni (výpis z účtu o úhradě
objednatele)
Odpověď:
ad 1) - zasláno v příloze
ad 2) - v příloze zaslána objednávka s přílohami, k proplacení zatím nedošlo z důvodu reklamace stavby
Hřbitov - 106.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 427.02 kB
Chlumec pošta - tabulka rostlin (1).pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 57.76 kB
Chlumec pošta_rostliny (1) (1).pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 4.75 MB
Chlumec_pošta-studie.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 525.73 kB
Chlumec_pošta-studie_sítě.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 809.5 kB
předání stavby_hřbitov.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 396.85 kB
rámcový rozpočet - sadovnické úpravy (1).pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 27.26 kB
Realizace sadovnických úprav - 106.pdf Typ: PDF dokument, Velikost: 418.77 kB